e-Pszczelarz.pl Interaktywny Portal Pszczelarski

czwartek, 08 stycznia 2015 22:51

Specjalista radzi: Grzybica wapienna

U pszczół, a właściwie czerwi, klasyczną chorobą jest grzybica wapienna, którą wywołują zbliżone do siebie gatunki grzybów – otorbielak pszczeli (Ascosphaera apis) i Ascosphaera major. Choroba ta jest dość powszechna i łatwa w leczeniu oraz w zwalczaniu. Pszczelarz jest w stanie zdiagnozować ją na podstawie objawów klinicznych, nie są do tego potrzebne żadne badania laboratoryjne. Jeśli hodowca raz zobaczy, jak wygląda grzybica wapienna, to na przyszłość będzie wiedział z czym ma do czynienia.
sobota, 28 sierpnia 2010 09:26

Where Have the Bees Gone?

Colony Collapse Disorder is affecting honey producers throughout Texas and the United States. One Frio County beekeeper gives us some insight into this mysterious phenomenon. FILM
sobota, 28 sierpnia 2010 09:26

The Mystery of the Disappearing Honeybees

The Mystery of the Disappearing Honeybees: A Serious Eats Buzz-ementary FILM
Dlaczego pszczoły umierają ? Dlaczego pszczoły znikają z  USA? Zadaniem Burt's Bees (http://www.burtsbees.com/) jest podniesienie świadomości na temat kwestii środowiskowej o nazwie Colony Collapse Disorder (CCD), aby dowiedzieć się i pomóc w ratowaniu pszczół umiera. Colony Collapse Disorder to nagła śmierci całej kolonii pszczół miodnych. Powoduje powszechne zniknie pszczół w naszym otoczeniu FILM

newslettter

ZAPISZ SIĘ - Prześlemy Ci nowe artykuły na maila !
Regulamin

Dedicated Cloud Hosting for your business with Joomla ready to go. Launch your online home with CloudAccess.net.